Bent u ook zo toe aan vakantie?

Laten we maar hopen dat de coronapandemie eind augustus onder controle is en we er weer op uit kunnen. Zoals u wellicht al hebt gehoord of gelezen zijn we eind augustus 2020 met een kleine groep op vakantie geweest in Oisterwijk.

We waren te gast in het seniorenhotel “de Paddestoel” en het was er geweldig!

Het programma was leuk en afwisselend, het eten was echt iedere dag een culinair hoogstandje, maar wat zeker zo belangrijk was: het personeel was heel vriendelijk, hulpvaardig en geen moeite was voor hen te veel om het ons naar de zin te maken…..Er was ook goed nagedacht over de coronamaatregelen, zodat we ons daar echt veilig voelden.

Vandaar dat we ook in 2021 graag bij hen te gast willen zijn. We hebben goede afspraken gemaakt voor een mooie vakantieweek van 20 tot 27 augustus. In grote lijnen volgen we het programma van het Zomerarrangement, dat u ook hierbij aantreft. Er is een kleine aanpassing voor de zaterdag. Wij maken dan een korte rondrit en maken een wat langere stop in het bos- en vennengebied, waar we wat kunnen drinken en voor zover mogelijk een korte wandeling kunnen maken in de natuur.

Vooralsnog hebben wij een optie voor het hele hotel, waarbij we als extra voor het gratis halen en brengen, maar ook voor alle uitstapjes gebruik kunnen maken van een touringcar met lift. Dat betekent dus dat er ook mogelijkheden zijn voor mensen die slechter ter been zijn om mee te gaan.

Mensen die gebruik willen maken van de haal- en brengservice treffen op hun factuur de juiste vertrekplaats en –tijd aan.

Het is toegestaan om ook introducés uit te nodigen voor deze vakantie. Er is plaats voor ongeveer 30 personen (er zijn 24 hotelkamers, waar u zowel samen als alleen kunt verblijven).

Mocht u nog meer informatie wensen, dan kunt u met mij contact opnemen.

Mijn vaste telefoonnummer is buiten gebruik, maar u kunt mij bellen op mijn mobiel: 06 44271240.

Aanmelden kan vanaf nu tot 31 mei onder voorbehoud i.v.m. eventuele wijzigingen vanwege het coronavirus. Pas na die datum worden de aanmeldingen doorgegeven aan het hotel. U hoeft dus niet bang te zijn dat u al voordat er wat meer duidelijk is al moet betalen…..Als u later alsnog toch mee wilt, bent u afhankelijk van nog beschikbare plaatsen.

Uw aanmeldingsformulier kunt u sturen naar : Wilma Damen

Puttenstein 27 3328 BK Dordrecht

onder deze link vind u alle informatie  van dit zomerarrangement

informatie hotel De Paddestoel