Zaterdag 13 januari jl. heeft de Reuma PatiĆ«nten Vereniging Rotterdam onder belangstelling van ruim 60  leden haar jaarlijkse Nieuwjaarsreceptie gehouden in restaurant Lommerrijk aan de Straatweg 99 in Rotterdam. Diverse nieuwe leden maakte van de gelegenheid gebruik om nieuwe kennissen op te doen. Tijdens het uitwisselen van de wederzijde goede wensen en onder het genot van een hapje en een drankje speelde het duo Nice 'n Easy heerlijke easy listening muziek.

Piet Valkenburg blikte als voorzitter in zijn speech vooral vooruit en verzocht de aanwezigen de goede dingen vast te houden en niet te veel te blijven hangen in het verleden met zaken die niet goed waren gegaan. Hij eindigde met de woorden :

Tel je jaren.

Tel je jaren naar herinneringen, tel het goede en niet het slechte. Tel de jaren naar zonnige dagen, niet naar de gevallen regendruppels.

Tel je jaren naar het aantal keren dat je lachte, niet naar het aantal tranen.

Tel je jaren naar wat je gekregen hebt, niet naar wat je hebt verloren. Tel de jaren naar wat nog zal komen, niet naar wat is geweest.

Tel je leeftijd niet in jaren, maar naar het aantal mensen dat van je houdt.

Ik wens u allen een heel mooi, gezond en gelukkig 2018