Heeft u ook zo'n last van reumatische klachten? Kunt u als u 's-morgens uit bed komt ook zo slecht uit de voeten omdat uw ledematen stijf aanvoelen? Komt u langszaam op gang en mist u zo nu en dan de energie om dingen op te pakken? Heeft u misschien stiekem wel eens gedacht aan oefentherapie om weer wat meer fit te worden?

Dan bent u degene die wij als Reuma Patiënten Vereniging graag attent maken op de mogelijkheden om onder therapeutische begeleiding te zwemmen in verwarmd water van plm. 32 graden Celsius.

Veel mensen met dezelfde klachten zijn u voorgegaan en maken tot tevredenheid gebruik van de mogelijkheden die de Reuma Patiënten Vereniging biedt.

Dat zwemmen in verwarmd water een schot in de bekende roos is blijft wel uit de grote belangstelling. Deze noopt tot het wederom starten van een nieuwe groep in Rotterdam Oost.

Waar? in het Sportfondsenbad "Zevenkampse Ring" gelegen aan de Zevenkampse Ring 301 in 3068 HG Rotterdam.

Wanneer? start 6 Oktober 2017

Welke dag/tijd? vrijdagmiddag van 14:30 uur tot 15:30 uur

Kosten? € 24,50 per maand plus lidmaatschap € 17,50 per jaar

U wordt van harte uitgenodigd om u aan te melden als deelnemer!